arrow_drop_up arrow_drop_down

PorteRenee Klantenservice


Wat leuk dat je een aankoopt hebt gedaan in onze webwinkel.

Misschien kom je er niet helemaal uit. Daarom de meest gestelde vragen (en de antwoorden)

Hoe kan ik inloggen?

Inloggen doe je eenvoudig via deze link. Wil je inloggen op de cursus Transformeer je Financiën en heb je die aangeschaft voor oktober 2020? Stuur dan een bericht naar klantenservice@porterenee.nl. Je krijg dan nieuwe inloggegevens.

Oeps, ik ben mijn wachtwoord kwijt/vergeten

Dat gebeurt mij ook zo vaak! Je kunt een nieuwe wachtwoord aanvragen via deze link.

Oh, ik ben zo onhandig geweest. Ik heb een spelfout gemaakt bij mijn aanmelding. Kan ik dat nog aanpassen?

Nee. Jij niet. Maar wij wel! Stuur dan een mail naar klantenservice@porterenee.nl en dan komt het allemaal goed

Ik heb een bestelling gedaan, maar geen mail ontvangen. Hoe kan dat?

9 van de 10 keer zit ie in je SPAM. Je bestellingen kan je ook vinden in de online omgeving.

Ik kom niet helemaal uit de PorteRenee Excelsheets. Kun je me uitleggen hoe ze werken?

Kom je er nog niet uit? Stuur dan een mail